Re: Procesor overklocker'ow

Autor: Anspiral Mac'owsky (throb_at_op.pl)
Data: Thu 27 Nov 2003 - 10:58:22 MET

Użytkownik "Ziele" <security_at_microsoft.com> napisał w wiadomości
> Chcesz sobie jeszcze pograć na komputerze, to zostaw to w spokoju albo
> zrobisz z niego maszynkę do dymu
Witam
To jak zwiekszyc szybkosc??? u mnie na plycie nie da sie ustawic 133 MHz
(czestotl. plyty) po ustawieniu nic sie wlacza a zworki mam ustawine w
pozycji OFF. Jest jeszcze DEP SWITCH od procesora mnoznik, ale to tez nie
dziala (moze ja to zle robie???) , czy sa na to sposoby aby przyspieszyc
procesor???
Prosze o odpowiedzi

--
Pozdrawiam