Re: CZARNA LISTA [długie]

Autor: PhoeniX (phoenix81_at_free.pnet.pl)
Data: Thu 27 Nov 2003 - 10:35:32 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol"
> Tak źle to nie jest.

Ale jeszcze bardzo daleko do trzymania netykiety
jak to jest np. na benchmarku.
Tyle tylko że tam nie ma tak dużej ilości przewijających się
przez grupe ludzi, szczególnie tych nowych.

> Wiele ludzi stosuje się do Netykiety,
> a reszta jest pouczana o tym i albo się stosuje do niej
> prędzej czy później, albo jest ignorowana. Mój kill-file
> na pl.comp.pecet parę pozycji liczy ;-)

Pisanie nad postem, złe cytowanie,za długa sygnaturka,
żle sformułowane tytuły to tutaj normalka :)

--
Pozdrawia:
PhoeniX          GG:830328