Re: Radeon 9200 VIVO

Autor: Arek Wołowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Thu 27 Nov 2003 - 07:03:14 MET

Witam.
Bartek na pl.comp.pecet napisał(a):
> Ja mam Radeona 9000 Pro VIVO+DVI na 64 MR DDR. Muszę przyznać, że kolejność
> instalacji poszczególnych pakietów jest u ciebie dobra. Na najnowszych
> sterownikach nie trzeba juz instalowac WDM Capture drivera przed Display
> driverem. U mnie wszystko smiga dobrze... A słuchaj... Zanim zainstalujesz
> jakiekolwiek sterowniki to wrzuc najpierw DirectX'a 9.0 i Windows Media
> Encoder 9.0.... Inaczej nie odpalisz MMC. Ale driver powinien znaleźć sie w
> systemie wczesniej, zanim jeszcze zainstalujesz MMC na kompie. Poprobuj.
> Link do Windows Media Encodera.....:

Ja właśnie wczoraj bawiłem się w sterowniki do R9000 VIVO HIS'a. Mam
ściągnięte najnowsze Catalysty w jednej paczce (ok. 25 MB) no i przy
nich nie ma znaczenia kolejność, poprostu instalujesz wszystko czyli
sterownik do grafiki, panel oraz WDM. Z wejścia wideo można skorzystać w
programie Movie Maker, który jest standardowo w WinXP.
Znasz może inny soft do grabowania ?:) Bo ten Maker to tylko potrafi
zapisać film w jednym formacie (chyba .wmv).

Pozdrawiam,
Wołek.

PS.
Czy 4100 w 3DMarku dla tej karty i Durona 900 na KT133 to normalny wynik
? :)

--
Wołek | wolek[at]pf.pl | www.wolek.prv.pl