Re: BArton XP 2500 i FSB 200 MHz?

Autor: Krasnal (SPAMkrasnal74_at_o2.pl)
Data: Wed 26 Nov 2003 - 22:39:37 MET

Witam.
    Na 100% (raczej) kazdy Barton 2500+ bedzie dzialal z FSB 200. Ja mam
Bartona 2500+ z zablokowanym mnoznikiem (nowy, 42 tydzien) i chodzi na EPOX
8RDA3 v2.0 (tez nowa) bez podnoszenia napiecia na 200MHz jako Barton 3200+.
A nie wiem jak sie grzeje przy wiatraku, ja mam wodne chlodzenie i oscyluje
w okolicach 40-45st. Po dobrym graniu 48-49st. Mysle, ze ogólnie ustawiony
na 200MHz nie grzeje sie duzo bardziej nic na 166MHz. Blokady czestotliwosci
pewnie nie ma. A pamieci do trybu dual lepiej kupowac jako markowa para.
Chociaz zapewniam Cie, ze wszystkie 2 takie same kosci beda poprawnie
pracowac jako dual, ale nie polecam kupowac jakichs tanich kosci w stylu "no
name".
    Pozdrawiam, Tomek.