Re: port ps2 - klawiatura - big problem

Autor: yoyo (beerok_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 26 Nov 2003 - 22:16:36 MET

> klawiatura
> po chwilii
>
> Mi to wygląda na uszkodzoną klawiaturę (może jakiś klawisz wsiśnięty
> na amen?).
> Uszkodzenie portu klawiatury objawia się zwykle brakiem migania lampek
> (brak zasilania)

no ale.... :)
a moze to poluzowane "trzymanka" w porcie....... ? i np jeden pin nie styka sie
z pinem na plycie.. ?

> bedzie dzialala
>
> Prawdopodobnie, tylko trzeba czasem ustawić w biosie a do tego
> potrzebna klawiatura.... PS/2

hmm plyta procomp na i810, model bwm1. to ta std z 3 x pci i brakiem agp :)

> Nie słyszałem, natomiast czasem klawiatura działa po podłączeniu do
> portu myszy PS/2.
> Do PS/2 nie podłaczaj nic przy pracyjącym komputerze!!!!

trochu nie rozumiem.
Chodzi ci o to, zeby podlaczyc klawiature pod gniazdo ps2 i wlaczyc komputer ?
Czy moze nie podlaczanie i podlaczanie urzadzen na ps2 podczas pracy komputera
(ja tak robie przy serwerach.... :)