R9600PRO vs. FX5600 - VIVO gdzie "lepsze" ?

Autor: remi (rost_at_wywal_to.o2.pl)
Data: Wed 26 Nov 2003 - 21:50:39 MET

Witam ponownie,
Ponieważ co do reszty elementów kompa, którego chce złożyć już chyba wiem co
i jak mam pytanie nt. karty graficznej. Komp ma byc wykorzystywany do
amatorskiej obróbki videa i napewno w pewnym stopniu do gier.
W zwiazku z tym chcę kupić GPU z VIVO i tu pytanie - w której karcie jest
ono "lepsze" tzn. lepsza jakość v-in i v-out, ładniejszy obraz na tv , która
ma lepsze wspomaganie dla mpeg1, mpeg2 - radek9600PRO czy FX5600.
Ogólnie wydajniejszy jest chyba R9600PRO, ale jak to wygląda w przypadku
VIVO?

A i jeszce jedno: czy różnicza pomiędzy 128 a 256 MB pamięci jest bardzo
"odczuwalna"?

Modele, które biorę pod uwagę to:

Sapphire 9600PRO 128Mb VIVO
Leadtek FX5600 256Mb VIVO (A310)