Re: Radeon 9100 problemy...nie zasilacz.

Autor: Santana (santana2_at_op.pl)
Data: Wed 26 Nov 2003 - 20:02:39 MET

> NEC FE791SB.
> W rozdzielczości 1280x1024 przy częstotliwości odświeżania 75Hz
> obraz żyleta, na wyższych częstotliwościach już nie taka żyleta
> na obu kartach, zarówno R9100, jak i GF4 MX440.

No to monitorki mamy podobne (Twój potencjalnie troche lepszy :) Ja mam
Mitsubishi 74 SB. Do ostrości rysowania przez GF-a nie mam zastrzeżeń. IMHO
kolory ma kiepściutkie. To co w Ati jest czerwone, w GF-ie jest "nijakie".
To co w Ati jest żółte, w GF-ie jest, przepraszam za wyrażenie "sraczkowate"
;) itd. itp. Ale ponoć nie to ładne co ładne tylko co się komu podoba więc w
zasadzie nie ma o co kruszyć kopii.
Miłego wieczoru.
Pozdrawiam
Jacek