problem z wczytywaniem plikow graficznych

Autor: nospam)blake (_at_icpnet.pl)
Data: Wed 26 Nov 2003 - 19:05:15 MET

witam
mam troche nietypowy problem.
po zmianie plyty glownej z msi k7t266pro2 na abita nf7-s i proca z xp
2000+ na bartona 2500 bardzo dlugo wczytuja mi sie pliki graficzne w xp
pro.
wyglada to mniej wiecej tak: gdy wchodze do katalogu z plikami
graficznymi, nazwy plikow wyswietlaja sie bardzo powoli, jakby cale
obrazki byly wczytywane, a tak zapewnie nie jest, bo gdy otworze plik to
znow chwile trwa zamin obrazek sie wyswietli. gdy np. w katalogu
istnieje duzo plikow proces wczytywania moze trwac nawet kilkadziesiat
sekund :( wczesniej (tj. na poprzednim konfigu) wchodzilem do katalogu,
zawartosc katalogu wyswietlala sie blyskawicznie i otwieranie plikow tez
bylo bardzo szybkie.
czy ktos wie, w czym tkwi problem, ze tak dlugiego otwieraja sie pliki ?
czy to wina jakis ustawieni w xp, o ktorych nie wiem, czy moze winny
temu jest ktorys z komponetow sprzetowych ?

(moj konfig: plyta i proc j.w., graf. radeon 9500pro, ram geil 512 MB,
win xp prof)

--
PozdRAwiaM
--bL_at_Ke--