Re: Jak to naprawde jest ???

Autor: Sławomir Stępniak (slaw1step1_at_poc1zta.onet.pl1)
Data: Wed 26 Nov 2003 - 18:47:11 MET

In news:bq2nnf$oho$1_at_charlie.news.tkdami.net , Barti wrote:
> Witam mam pytanko : jezeli na plycie glownej FSB mi dziala na 266MHz
> ram mam ustwiony na 333 Mhz to ten ram rzeczywiscie pracuje na 333Mhz
czy
> tak jak czestotliwosc jaka mam obecnie na FSB ???

Ach, na tej płycie. No jasne, że tak, bo na innych z kolei nie.
Więc ogólnikowo:
Mostek północny skutecznie izoluje magistralę FSB od pamięci.
A czy pozwala na taktowanie asynchroniczne obu magistral, to
już zależy od typu chipsetu. Możliwe w każdym razie jest.
BTW ram Ci pracuje na 333MHz czy ma takie oznaczenie handlowe?

--
Pzdr. Sławek S. slaw1step1_at_pocz1ta.onet.pl1 (ale bez cyfr)