Re: skomentujcie mój wybór

Autor: Tomeks (tsztelak[nospam)
Data: Wed 26 Nov 2003 - 17:06:54 MET

> Powiem szczerze, że też myślałem o takim rozwiazaniu (słabszy procek a
> zaoszczędzona kasa nap na lepszą grafę lub mb.). Tylko tyle, że w żadnym
> sklepie nie mają w cenniku nic poniżej 2000. A co myslisz o płycie gł?
> Chodzi mi o stabilną pracę i możliwość upgrade'u.

Zawsze procka mozesz kupic na http://www.sirius.pl/, ceny maja dobre i
procki z dobrej serii do podkrecania.
Co do plyty, to ja osobiscie nie jestem zwolennikiem asusa, mialem 2 sztuki,
jedna na via druga na nforce2 i obie byly walniete. Podobno troche im
szwankuje kontrola jakosci ostatnio.

Pozatym o ile pamietam to a7v8x sa na KT400, moze warto by bylo wziasc cos
na KT600, widzialem gdzies chyba fajne i niedrogie plytki gigabyta (
szczerze mowiac Gigabyte jest moja ulubiona firma :).
Ale na plyta z chipsetem via nie zabardzo sie znam, tu sie moze jacys
fachowcy wypowiedza.

Pozdrawiam