Nagrywarka nie chce chodzic w UDMA

Autor: Wosik Tomasz (wosikto_at_um.krakow.pl)
Data: Wed 26 Nov 2003 - 17:02:04 MET

Witam

Mam nagrywarke LGx48, podpieta do drugiego kontrolera IDE jako master, do
pierwszego podpiety dysk twardy ATA100. Nagrywarka oczywiscie obsluguje
UDMA i nawet tak mi kiedys chodzila, ale od pewnego czasu, nie zauwazylem
kiedy bo malo jej uzywam, chodzi nagle bardzo wolno i spowalnia system.
Sprawdzilem w jakim trybie chodzi i okazalo sie ze PIO (w XP). W managerze
urzadzen ustawilem ze ma byc uzywane DMA jesli dostepne, ale to nic nie
dalo. W Biosie wszystko jest ustawione ok.

Czy ktos ma jakis pomysl co zrobic ?