Re: Plyta AGP2x i grafika AGP4x

Autor: Tomeks (tsztelak[nospam)
Data: Wed 26 Nov 2003 - 15:30:10 MET

> Instrukcja plyty podaje, ze plyta obsluguje AGP 1x/2x i stad moje obawy
> No ale skoro poszla na tej plycie karta AGP4x to jest i szansa, ze i ten
> Matrox ruszy.

Bylem przekonany ze obsluguje x4, ale to bylo dawno temu :), bede musial
chyba zerknac do instrukcji.
Mam nadzieje ze sie nie myle co do Riva TNT Pro ze jest x4, ale to tez
sprawdze.

Jedno z polaczenien plyta/karta, gdze 4x/2x lub odwortnie jest chyba
niebezbieczne, z tego co pamietam wynika to z roznicy napiec portow agp
miedzy 4x/2x. Bodajze x2 wymagalo wiekszego napiecia, wiec po wlozeniu karty
w plyte , mozna bylo podobno ja usmazyc.

Jezeli chcesz, moge odzszukac instrukacje od karty i plyte, wtedy sie
wyjasni co nieco :).

Pozdrawiam