Re: Dziwny plik o nazwie "~"

Autor: Sniper (sniper10000_at_nospam.onet.pl)
Data: Wed 26 Nov 2003 - 11:23:30 MET

Użytkownik "Feromon" napisał:

> Błąd windy, śpij spokojnie :)

Pudło!
Ten plik to kopia książki adresowej Outlook Expressa. Jest tworzony
dokładnie w chwili dodania/usunięcia dowolnego kontaktu do książki adresowej
OE (u mnie tworzy się on w katalogu Moje dokumenty). Wystarczy zmienić mu
nazwę i rozszerzenie na np. test.wab i odpalić go, by się przekonać, że
zawiera dokładnie te same adresy e-mail, jakie przechowuje OE. Dziwnym
zjawiskiem jest fakt, że ma inną długość niż oryginalny plik User.wab
umieszczony w katalogu C:\Documents and Settings\User\Dane
aplikacji\Microsoft\Address Book\ (ścieżka dla Windows 2000). Być może
wynika to z tego, że plik '~' jest zapisywany w postaci skompaktowanej.
Jeszcze dziwniejszym jest fakt, że przez dłuższy czas pracy na OE 6.0 nie
zauważyłem takiego pliku. Prawdopodobnie dopiero któraś z wgranych poprawek
do OE albo IE dodała taką "fajną" funkcję. Ciekawe tylko: czemu ona miałaby
służyć? Może jakiemuś donosicielstwu do MS?

--
Pozdrawiam,
Sniper