120GB Seagate

Autor: SobeK (sobek555_at_o2.pl)
Data: Wed 26 Nov 2003 - 11:13:31 MET

Cze All. Kupilem wlasnie dysk jak w temacie na serial ATA, ale cos mi sie
wydaje, ze ma badsectory, dlatego pytam sie, czym mozna gruntownie sprawdzic
ten dysk. Twierdze, ze prawdopodobnie ma, gdyz przy formatowaniu pod win XP
dysk czasami mieli (nic innego sie nie robi), pod partition magiciem
formatowanie zatrzymuje sie przy 25%, ale scandisk dosowy nic niby nie
znalazl. I jeszcze jedno, czy wszystkie te dyski sa takie glosne?? Mialem
wczesniej baracude IV *)GB i go wogole nie bylo slychac, a ten jest glosny.
I jeszcze jedno. Czy jezeli rzecywiscie sa te bad sectory to czy jest to
wystarczajace, zeby musieli mi wymienic dysk na nowy od reki (jakas rekojmia
czy cos)?? Dziex i Pozdro