Re: ADSL W Dialogu

Autor: Andrzej (andych_at_go2.pl)
Data: Wed 26 Nov 2003 - 01:22:36 MET

> Witam, jestem jeszcze nieszczęsnym posiadaczem neostrady którą na
szczęście
> jutro oddam, ale jako że nie lubie odcięcia od świata, planuję wziąść adsl
> dialogu (teren wrocławia).

Narazie to jest usluga widmo, jest, ale prawie nikt jej nie ma!!!!!
Radze sprawdzic na 100% czy u Ciebie jest dostepny ten ADSL, bo z tego co
widac nawet we Wroclawiu nie wszedzie jest.
Moze sie okazac ze roczek w tepsie bedzie niezbedny zanim DSL w dialogu
bedzie swobodnie dostepny, kilka osob podpisalo juz umowy i mimo to kaza im
czekac 2 miesiace :))) parodia!!!
Polecam poczytac, alt.pl.telefonia.dialog

Pozdrawiam
Andy