Re: specyfikacja UDF - gdzie?

Autor: Marcin Szumilas (szumi04_at_klub.chip.pl)
Data: Wed 26 Nov 2003 - 00:54:23 MET

Użytkownik "Krzysztof Wolski" <cysio123_at_interia.pl> napisał w
wiadomości news:bpvnus$b7a$4_at_absinth.dialog.net.pl

> Jak w temacie. Interesuje mnie profesjonalny opis tego standardu
> zapisu, bo to co znalazłem na CDRinfo nie zadowala mojej ciekawości.
> Zna ktoś dobrą stronę na temat zapisu pakietowego, ewentu posiada
> jakieś wyczerpujące informacje?

Ale zaraz, w jakim stopniu on ma być profesjonalny?
I czy masz już za sobą lekturę o wcześniejszych systemach plików, jak
FAT 16? Bo jak nie, to sądzę, że od tego lepiej zacząć.

Uprzedzam, że nie jestem ekspertem w tych tematach, ale sądzę, że to
właściwa droga.

A jakie Ty masz konkretnie pytania o ten UDF?

Pozdrawiam,
MSz