Re: Naloty na piracki soft ?

Autor: Sniper (sniper10000_at_nospam.onet.pl)
Data: Tue 25 Nov 2003 - 16:26:28 MET

Użytkownik "Toms" napisał:

> Coś słyszałem o nalotach policji na prywatne mieszkanie

Takie naloty się zdarzają, ale bardzo rzadko i tylko w mocno uzasadnionych
przypadkach. Ostatnio była spora zadyma w Lublinie. Ktoś złożył donos, że w
pewnej sieci osiedlowej istnieje gigantyczny serwer, za pomocą którego
użytkownicy wymieniają się plikami MP3, filmami DivX, grami, softem, itp.
Aresztowano kilka osób, kilkadziesiąt przesłuchano, skonfigurowano masę
sprzętu, itd. Jak to się wszystko skończyło, jeszcze nie wiem. Głównym
prowodyrom grozi chyba nawet odsiadka. Wielu osobom się upiekło, bo
porozwozili po rodzinie połowę dobytku ;)

--
Pozdrawiam,
Sniper