[PILNE!] GigaByte Radeon 9000 ... opłaca się? ;-)

Autor: Matteo (matteo_groupNOSPAM_at_o2.pl)
Data: Tue 25 Nov 2003 - 22:21:17 MET

Witam serdecznie ;-)

Słuchajcie, mój wiekowy juz GF2 64MB chce iść na zasłużoną emeryture ...
A ja wreszcie chciałbym zmienić karte graficzną.

Trafia mi się GigaByte Radeon 9000 (nie PRO!) Maya za około 160zł z
gwarancja do konca stycznia, sprawdzone zrodlo wiec gwarancja to taki bonus :-)

Ponieważ nie gram nie wiadomo ile i wybieram perełki wśród gier to mam nie lada
problem.
(SplinterCell, Rayman 3, GTA VC, UT2003, MaxPayne2 czy NFS: Underground itd.)

Nie jestem zwolennikiem ATI, wole nVidie - jednak karta na mnie czeka i nie wiem
co robić, zapewne zauwaze zmiane ... ale jedno podstawowe pytanie, warto brac
Radeona 9000 za takie pieniadze? (na Allegro za okolo 250-320zł)

Na GF4ti czy Radeona 9800 mnie nie stac i tak naprawde nie potrzebuje tak mocnej
karty.
Chcociaz jakby mi ktos zasponsorowal to nie pogardze - hehehehehe :P

Cudownej karty nie potrzebuje naprawde.
Potrzebuje cos takiego zeby przy tych nowszysch grach w 800x600 i dobrych
(no moze troche lepszych) detalach smigaly mi najnowsze pozycje z rynku gier.

I nie mówie tu o DOOM3 :P

Tylko taka tania i przyzwoita karta, ktora potrafi uniesc srednio np. NFS:U,
MaxPayne2 czy UT2004 ... i tez nie w najwyzszych i rewelacyjnych detalach
Po prostu - aby dało się grać dobrze (nie jestem maniakiem) :-)

P.S. Kolejna zmiana karty czeka mnie gdzies w wakacje, tak wiec z "Mayą"
to bedzie krótka znajomosc (zeby nie napisac przelotna - rotfl!) ...

BTW: Juz mam kupca na mojego GF2 - znajomy chce kupic za 60-70zł tą karte
          tak więc liczac spokojnie to ATI bedzie mnie kosztowało jakies 100zł.
          Jest to jednak 100zł których nie chce wyrzucić w błoto ;)

To w stosunku cena / jakosc / wydajnosc brac czy nie?
Może ktoś ma ta karte i moglby sie wypowiedziec?
Moze ktos zarzuci screeny z gier z tej karty? :)))

Będę baaardzo wdzieczny za pomoc ;]

--
[ Miłego dnia. Matteo (You have to see it for yourself ...) ///
[ WEB: www.matteo.cad.pl | GG:1839786 | SDI: Connecting Me ... ///