Radeon 9100 problemy...nie zasilacz.

Autor: Michał (michwita_at_NOSPAM.poczta.fm)
Data: Tue 25 Nov 2003 - 20:22:27 MET

Witam!

W sumie nie wiem, czy to wina Radeona, ale wydaje mi sie to najbardziej
prawdopodobne.

Sytuacja:
Radeon Sapphire 9100 64MB 128bit

W grach 3D w losowych momentach wywala mi blue screena zwiazanego z plikiem
win32k.sys. Nigdy nie wystepuje to w czasie normalnej pracy w windowsie.
Najczesciej blue screen wywala w America`s Army (najciekawsze: zwykle w
momencie przycisniecia losowego klawisza), MotoGP, co ciekawe w niektorych
grach nie mialem ani jednego blue screena (Jedi Academy na przyklad).

System WinXP, reinstall-to samo, wszystkie mozliwe latki-to samo.
Pamiec sprawdzona Memtestem86 przez noc - 0 bledow.
Procesor sprawdzony Prime95 - 0 błedow.
Nawet dysk dokladnie przeskanowany - 0 bledow.

Sprawdzone z Directx 8 i 9 -bez zmian.
Sprawdzone rozne catalysty, omegi itp -bez zmian.
Sprawdzone, gdy w kompie bylo tylko to co trzeba + karta WLAN
Planet8305 -bez zmian.

Nie wiem, kiedy sie to zaczelo, tzn.:
-w czerwcu kupilem Radka, troche pogralem, BSODow nie bylo,
-w lipcu zalozyli mi internet radiowy, nie gralem, BSODow nie bylo,
-w sierpniu zaczalem pogrywac, i wtedy sie zaczelo,

Blue screeny wystepuja czasami 2 razy dziennie, czasami 1 na dwa tygodnie...

Zasilacz najpierw Codegen300W, teraz Chieftec 360W Dual Fan, na obu to samo.

Komputer:
A1000,
2x256MB SDR SDRAM,
ECS K7VZA,
R9100,
Karta TV,
sieciowka,
sieciowka radiowa,
BIV 40GB,
CD-ROM,
CD-RW,
Chieftec 360W,
5 wentylatorow 8cm + ten na karcie + 2 w zasilaczu (nie przegrzewa sie na
bank! procek ma w tym momencie 34C)

Pomozcie, bo nie mam pomyslow,
Michal.