Re: win98 czy winME

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Tue 25 Nov 2003 - 19:40:22 MET

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukled_at_tlen.pl> napisał w wiadomości
> Marco wrote:

> Świetnie... walił mi sie, walił sie wielu osobom, ale twierdzisz, że to
> mit.

Tak samo można powiedzieć, że wielu osobom chodził dobrze, co widać nawet po
wypowiedziach w tym poście.

> Czemu na tym samym kompie chodził mi dobrze W98 SE a na ME
> wyskakiwały blue screeny?

Po pierwsze to chyba zależy od wielu czynników niż tylko system, np.
sterowników bardziej odpowiednich dla 98 (wina sterowników, a nie Windowsa).
Ja powiem Ci że też miałem blue screeny w ME i to dosyć często, czego
powodem okazała się płyta główna. Po jej zmianie chodzi mi komputer bez
zwisu ponad rok (również w ME). Po drugie zauważyłem, że należy unikać w ME
różnych nowinek typu Windows Media Player 9, czy DirectX 9, bo wtedy działy
się dziwne rzeczy. Poza tym oczywiście "przywracanie systemu" należy
wyłączyć. Zachowanie tych trzech punktów uczyniło system ME bardzo stabilnym
(przynajmniej u mnie :-) )

> Poza tym kolega
> mowił o 98/ME jako drugim systemie i polecam mu W98

No to jest argument :-) A ja... (i to serio) mam kilku kolegów
zachwyconych XP, tyle, że już chyba z 10 raz pokazuję im jak się wypala
płytki. I większość takich ludzi lubi takie błyskotki jak XP z ładnymi
kolorowymi guziczkami.