Re: R9000 VIVO vs ECS K7VZA & ATC 6130

Autor: Arek Wołowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Tue 25 Nov 2003 - 14:49:56 MET

Witam.
Bartek na pl.comp.pecet napisał(a):
> Jeżeli tylko płyta posiada magistralę AGP to bez problemu możesz zapiąć na
> niej R9000 VIVO. Nie powinno się nic stać, tym bardziej że Radek śmiga też
> na AGP 4x. Śmiało zainstaluj, tylko nie wiem po co chcesz go sprawdzac w
> pracy. Rozjada Ci się stery na starej grafice a drivery do Radeona,
> szczególnie w wersji VIVO instaluje się mozolnie (przynajmniej po raz
> pierwszy tak miałem, kiedy nie znałem kolejności instalowania poszczególnych
> pakietów). Samo włożenie i odpalenie kompa bez sterowników dla karty nie
> [...]

No ja chciałem tylko dla pewności sprawdzić czy wogóle coś wyświetla
się. Znalazłem co nieco w sieci:
http://www.asuscom.de/support/FAQ/faq096_chipset_specs.htm
ładne zestawienie, wiem już że na mojej K7VZA powinna spokojnie pójść.
A to co mam w pracy to ma AGP v1.0 czyli z napięciami 3.3 V, no i nie
wiem czy da rade, czy czasem się nie skopci coś :)
Znalazłem też specyfikacje agp, ale w wersji 2.0. No nic, poczekam i w
domciu potestuje, zobaczymy ile lepsza jest od mojej poczciwej rivki
tnt2 pro :)

Dzieki za odpowiedź.
Pozdrawiam,
Wołek.