Re: Port komunikacyjny - COM 3,4...

Autor: Bartek (bnowakowski_at_pioma.com.pl)
Data: Tue 25 Nov 2003 - 14:40:44 MET

> nie znam sie na tym za bardzo wiec powiem co sam u siebie
> zaobserwowalem... zakonczenie NT na USB pracowalo u mnie w kompie na
> wirtualnym comie... jest to lacze 128Kbit... tyle pokazywalo we
> wlasciwosciach i taka predkosc osiagalo
>
> jest tez przesjciowka com -> usb, ktora pracuje na wirtualnym comie i
> omija ograniczenie 115.2.. uzyskujemy wtedy 128kilo
>
> mialem tez wewnetrzna karte ISDN 128Kbit... ale nie pamietam czy
> pracowala na wirtualnym comie... z tego co pamietam nie byla wykrywana
> jako modem, ale jako karta sieciowa... tez mialem pelne 128Kbit

> [...]

Dzięki, za uwagi i spostrzeżenia. Niby wygląda to tak, jakbym się czepiał o
13 kilo, ale problem nie dawał mi spokoju, chociażby dlatego, że nawet
konsultant z pionu technicznego Tepsy nie wiedział jak mi odpowiedzieć na to
pytanie. Sam był zaskoczony tym (być może wirtualnym) problemem. Jeśli wewn.
modem ISDN rzeczywiście osiąga 128 kilo to bez obawy postanawiam go zakupić.

Bartek.