Re: Pamięć PC-133 na PC-100?

Autor: Marek (marek9993.SKASUJ_at_gazeta.pl)
Data: Tue 25 Nov 2003 - 09:56:25 MET

FORD <gfgf_at_gfgf.com> napisał(a):

> 128MB co najmniej 8 układów, a najlepiej 16. 256MB tylko 16.

To znaczy 128MB jedno lub dwustronna, a 256MB tylko dwustronna?

Z powodów finansowych jestem skazany na starsze płyty i zwiększanie
wydajności komputera metodą metodą małych kroków. Płytę kupiłem
na Allegro i pamięć też mogę kupić tylko na Allegro, dlatego tak pytam
co z czym współpracuje a co nie - nie stać mnie na eksperymenty :)

> Nie pamiętam jak to było z tym FIC.
> Jeżeli masz w biosie ECC on/off, to po włączeniu będzie działac. Jeżeli nie
> ma, to bedzie tylko zbedny balast dla chipsetu.

FIC ma w biosie Memory ECC Check. Na Allegro pojawiają się również
pamięci z dziewiątym modułem. Jeżeli ich używanie wiąże się tylko
z ustawieniem w biosie, to mogę obserwować więcej aukcji :)

Pozdrawiam
Marek