Windows XP a Winfast ATA66

Autor: Korek (tsfWYTNIJTO_at_op.pl)
Data: Tue 25 Nov 2003 - 09:45:02 MET

Gdy miałem włożoną w komp kartę WinFast ATA66 nie mogłem zainstalować XP-eka.
Po przekopiowaniu plików przy ponownym urochomieniu systemu totalny zwis.
Wyjąłem kartę, XP-ek zainstalował się bez broblemów. Wkładam kartę i nawet
uruchamia się XP-ek ale po chwili lub po wykonaniu operacji na zasobach (np.
explorer) totalny zwis i pierwszy raz widzaiłem w NT, W2000 i WXP taki zwis, że
nic nie działa i tylko twardy reset. Później spróbowałem zainstalować jeszcze
raz XP ze wskazaniem na sterowniki (znalazłem w internecie do W2000), ale to
samo, uruchomi się WXP w menadżerze urządzeń nawet pokazuje urządzenie CMD 648
no i za chwilę totalny zwis. Czy ktoś zna lekarstwo?
Korek