Re: Problem z pamieciami Kingston na 400 Mhz

Autor: Paweł (pablo_g_at_o2.pl)
Data: Tue 25 Nov 2003 - 09:42:14 MET

> natomiast powodem reklamacji jak najbardziej mogą być komunikaty z BIOSu
> "Memory test failure" - ale radziłbym najpierw sprawdzić czy timingi są w
> BIOSie odpowiednio ustawione - najlepiej ustaw dla pamięci "Optimal" i wtedy
> przetestuj raz jeszcze

Na "Optional" również powtarzały się te same błędy...

Natomiast wpadłem na inny trop. Na stronie Asusa, jak i w archiwach grup
dyskusyjnych znalazłem informacje, że ta płyta Asusa nie lubi się z pamięciami
CL3. Po zmianie w BIOSie na CL2.5 system przechodzi poprawnie wszystkie testy.
I co ciekawe, nie musiałem pamięciom podnosić napięcia, zdają się działać
stabilnie na standardowym.

Niech to będzie przestrogą dla kupujących płyty A7N8X.

Paweł