Re: Radeon 9100.

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Tue 25 Nov 2003 - 08:36:57 MET

> Wlasnie dlatego ich nie ma, bo jest duzy popyt.
> W sumie juz sa po raz drugi wczesniej jako R8500, watpie zeby pojawily
sie
> po raz kolejny. W koncu maja pewna ograniczona liczbe lini produkcyjnych,
> pojawiaja sie nowe uklady, lepsze, nowoczesniejsze i wkrotce juz beda
tanie.

nie ma ich nie dlatego że jest duży popyt tylko przestali je produkować
(9100, 9500, 9500Pro).. były pewnie zbyt mocną konkurencją dla droższych
modeli (mając na względzie stosunek mozliwości do ceny).. ATI gruntownie
przegrupowało linię swoich produktów i za tą samą cenę zaczęło sprzedawać
nowe karty nadając im nazwy sugerujące że są szybsze od poprzedników - co
niestety nie jest prawdą.. ale trzeba też dodać, że trochę się w tych
kartach przy okazji zmieniło na lepsze (np. nowsze VertexShadery)

PZDR
Shaman