Re: Samoistny reset komputera

Autor: Paweł\(DODO\) (biallek_at_go2.pl)
Data: Tue 25 Nov 2003 - 07:56:51 MET

Dzięki z wskazówki (bateria jest nowa),podniosłem w biosie dopuszczalną
temp. na 60st. Nie wiem czy to jest dobrze ale komp przestał się
resetować - a próbowałem go przeciążać na różne sposobu. A swoją drogą
miałem ustawiona początku temp 49 st- i zastanawiam się czy to nie jest
troszeczkę mało.
Z drogiej strony chłodzenie jest ok. wiatraczek działa jak złoto :).
Dziwne to wszystko, ale ważne że wszystko działa i jak na razie ok.

--
Kto pyta nie błądzi