obudowa tracer tro 858 focus - przedni panel

Autor: Radek Owczarek (owczar_at_studenci.info)
Data: Tue 25 Nov 2003 - 06:42:39 MET

Witam
Kupiłem niedawno kompa, z obudową jak w tytule
Według mnie winien być niej z przodu panel usb oraz podobno audio - niestety
brak (płyta główna ASUS P4P800).
To znaczy jest miejsce (odsuwana klapka) jednak za nią nie ma nic - brakuje
chyba jakiejś płytki, czy co
Zastanawiam się czy można coś dokupić aby sobie choć usb wyprowadzić na ten
panel, jeśli ta, to gdzie i ile to może kosztować

--
Pozdrawiam
Radosław Owczarek