Re: Nie moge znalezc biosu!

Autor: Szymon Wróblewski (simon_w_at_*NNOSPAMMgazeta.pl)
Data: Tue 25 Nov 2003 - 02:56:44 MET

> I teraz mam dylemat, bo nie wiem co mam robic, jedni mowia, ze to bios
> drudzy, ze karta (kontroler ATA-133 pod PCI), biosu nie moge znalezc,
> a karta kosztuje ok. 100 zl netto, wiec nie chce wydawac narazie
> pieniedzy, poki nie mam pewnosci, czy moze ktos tego doswiadczyl, albo
> wie, gdzie moge znalezc moj bios?
Witaj
Powtarzam jeszcze raz musisz kupic dodatkowy
kontroler zadne nowe biosy, wykrywanie w windowsie
serwice packi tu nie pomoga - pewnych spraw nie
przeskoczysz - sprzet twoj MUSI obslugiwac adresowanie
48 bitowe - bez nowego kontrolera nie da rady.
Jesli nie chcesz wydawac dodatkowej kasy musisz sie z tym
pogodzic.
Pozdrowienia
Simon