Re: Hałas...

Autor: motto (motto77.NOSPAM_at_op.pl)
Data: Mon 24 Nov 2003 - 19:20:57 MET

Pan(i) trzmiel napisał(a):

> In news:bpth0j$r5k$1_at_news.telbank.pl,
> motto typed:
> zwolnij mu obroty.
> albo programem speedfan, o ile zadziala na twojej plycie
> albo kup regulator obrotow
Zerknąłes w stopkę? Mam linuxa, speedfan dla linux?

> albo przepnij go na 7V - pewnie najprostsze rozwiazanie.
Hmm przepiąc na 7V? A gdzie ja mam 7V Moja płyta to JetWay KT400DB.

> zmiana wentyla IMHO jest bez sensu.
> jak bedziesz mial wyzsza temperature to mu nie zaszkodzi.
Na pewno? Uptime u mie bije rekordy, a i tak zerowany jest zazwyczaj przez
reboot a nie wyłączenie komputera.

--
  motto [wielowątkowy, wielowarstwowy, nieklasyfikowalny osobnik...]
  mailto://motto77.NOSPAM@op.pl/ gg://384683/