Kręcenie Durona

Autor: adriansocho (adriansocho_at_wp.pl)
Data: Mon 24 Nov 2003 - 18:45:17 MET

 Mam Durnia 800 i trochę mi tak głupio było że chodził na 800. Trochę męczył
się na 896, i jak parę razy się komp zawiesił to zszedłem na 848. A w sumie
to na 950 powinien iść. Ma ktoś jakieś doświadczenie z kręceniem akurat tego
procka ?
 Płyta Abit KT7, częstotliwość szyny procka co 1 Mhz i napięcie do 1.85.

  Czy częstotliwość pracy np, około 1Ghz jest korzystniej osiągnąć
podniesieniem mnożnika czy częstotliwości szyny ?

--
AdrianSocho
Streetride weather-limited