Re: Reklamacja monitora Sony

Autor: news.smsnet.pl (sp1xnk_at_wp.pl)
Data: Mon 24 Nov 2003 - 18:03:14 MET

O ile po czwartej naprawie monitor nadal bedzie fiksować to prztsługuje Ci
bezwarunkowa wymiana na nowy. Najlepiej zażadaj od nicch po czwartej
naprawie ekspertyzy i wymiany sprzetu na nowy. Ja miałem taką sytuację
ciagle psuł mi sie monitor Sony E 100 a że w Polsce w magazynach nie było
już 15 to gratisowo bez żadnej dopłaty wymienili na model 17 E-250 . Tak że
załatwiają to elegancko.