Re: Jaka plyta do 300zl??

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Mon 24 Nov 2003 - 16:17:35 MET

Ss wrote:

> Coś mi się zdaje ze zabiram sie do tego od du..y strony!!!
> Napewno masz wiecej doswiadczenia ode mnie więc podpowiedz co mam
> kupic. :-)
>
> Napewno biore durona1600...a plyta i pamiec to pole do popisu, tylko
> ze troche ograniczone.:-((
> Zakładam ze gorna granica to 700 zl.

Niewielkie rzeczywiście to pole:) A więc ja też założe, że to górna
granica:

Pamięć Kingston 256MB/333 lub 400 około 200 zł
Proc Duron 1600 190 zł
Wentylator 50 zł
Zostaje około 260 zł na płyte. Nic sensownego poza Asrockami za to nie
kupisz, a więc polece ci Asrocka K7VT4-4X za 180 zł lub drożej to
Asrocka K7S8XE R3.0 za 220. Przewagą tej drugiej jest obsługa FSB
200(400)MHz która IMHO nie jest taka znacząca. K7VT4-4X ma większą
możliwość ustawienia napięcia ale w obu są one śmiesze(maks. +6%) więc
na spore kręcenie nie licz.
Możesz też dołożyć troche kasy i za około 290 mieć Asusa A7V8X-X.
Wyposażeniem ta płyta sie nie różni od tamtych, ale ma większe
możliwości kręcenia(głównie chodzi o zmiane napięcia, ale też zmiane
np. timingów pamięci). Pza tym wszystko jest z poziomu Biosu a w
Asrocku mnożnik i częściowo FSB zmieniasz na płycie

--
#Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl
#GG:503647