NIC PCMCIA w moim notebooku, jaki sterownik?

Autor: luke (ktaki_at_buziaczek.pl)
Data: Mon 24 Nov 2003 - 15:36:00 MET

Witajcie,

Ostatnio skopal mi sie rejestr w Win ME na moim notebooku s1730. Na
szczescie udalo mi sie go odtworzyc. Niestety nie mam zainstalowanej karty
sieciowej. Nie potrafie zlokalizowac jakich sterownikow nalezy uzyc aby
zainstalowac ta karte sieciowa. Na samej karcie PCMCI nie ma zadnych
oznaczen firmowych (oprocz ID). Napisane jest tylko "10M Ethernet PCMCIA
Adapter", lub "Made in Taiwan". W ustawieniach sieci istnieja stare wpisy
dla karty sieciowej PCMCIA Ne2000 LAN Card".

Mozecie poradzic mi skad moge sciagnac sterowniki do takich kart NIC PCMCIA?
Jest to dosyc pilne wiec prosze Was o pomoc.

Pozdrawiam,

Luke