Re: udostepnianie netu

Autor: Gabriel (geyb_at_polbox.com)
Data: Mon 24 Nov 2003 - 14:39:06 MET

Użytkownik Hrydziu napisał:
> witam mam pytanie\
> czy istnieje mozliwosc udostepnienia internetu drugiemu komputerowi przez
> port podczerwieni (irda).
> Jeden komputer korzysta z interenetu bo jest podlaczony do sieci lokalnej.
> Czy zatem moze on udostepnic w jakis sposob neta , przez port na poczerwien
> ,zeby i drugi mogl korzystac w tym samym czasie z neta

Będę strzelać - bo nigdy nie ekperymentowałem z takim połączeniem - że
się da. Dlaczego? Jeśli traktować IrDA jako rozszerzenie RS232
(bezprzewodowe połączenie przez RS232), to powinno działać udostę?nianie
połączenia internetowego podobnie jak przez kabel RS232. Jak to
skonfigurować z irda zamiast rs232 pojęcia nie mam, natomiast samo łącze
  jak najbardziej nadaje się... Spróbować można choćby na niski koszt
(układy do irda są niedrogie), a w razie czego można potem moduły irdy
odsprzedać na allegro.

g.