Re: ECS LVTA2 v2

Autor: rodzyneck (rodzyneck_at__wywal_pop.e-wro.pl)
Data: Mon 24 Nov 2003 - 12:04:04 MET

Nie wiem czy dobrze zrozumialem... :) Czy ty planujesz kupic ta plyte czy
juz ja masz? Jesli planujesz kupic... to nie rob tego!!! ECS to chyba
najgorszy wybor jesli chodzi o plyty glowne. Mnostwo z nimi problemow,
zwlaszcza ze startem kompa... Juz nie mowiac o niepewnosci jutra;) Cos jak z
zasilaczami Codegen;) Lepiej doloz te pare zlotych (z 50...) i kup GIGABYTE
GA-7VT600... Nie bedziesz zalowal. A i z podkrecaniem tez nie powinno byc
problemow... Ja sam przesiadlem sie z K7VZA na Gigabyte'a VRX i jestem
bardzo zadowolony... Nie kupuj ECS:)

pozdrawiam