Re: Jaki skaner?

Autor: Sniper (sniper10000_at_nospam.onet.pl)
Data: Mon 24 Nov 2003 - 11:54:44 MET

Użytkownik "Tomasz Adamski" napisał:

> Plustek OpticPro S24

Miałem Plustek OpticPro UT12. Był beznadziejny w każdym calu. Później przez
jakiś czas pracowałem na U24. W porównaniu do poprzednika niewiele się
zmieniło. Również kiepścizna. Twojego modelu niestety nie widziałem, ale nie
sądzę, żeby nastąpiła tutaj jakaś rewolucja.

> Microtec ScanMaker 3830

W porównaniu do Plusteków dzieli go przepaść technologiczna. To naprawdę
porządny skaner.

> czy takie przyciski się przydają

Obecnie mam HP 4470C. Ma kilka przycisków, ale w rzeczywistości wykorzystuję
tylko 2 z nich: Power Off :) i Copy uruchamiający soft do robienia
kserokopii bezpośrednio na drukarce HP. Z drugiej strony dodam, że w
zupełności mógłbym się bez nich obejść.

> Ewentualnie jaki inny skaner byście polecili?

Z czystym sumieniem: dowolny z modeli HP, na który cię stać (tylko bez
przystawki do slajdów). Pracowałem na wielu skanerach różnych firm i
przyznam, że te spisują się chyba najlepiej (w klasie ekonomicznej).
Odraszam "super lekkie i super płaskie" skanerki Canona - "nijakość" to ich
główna zaleta.

--
Pozdrawiam,
Sniper