Re: reset bez ostrzezenia

Autor: ZeN (zen_at_kasowac.op.pl)
Data: Mon 24 Nov 2003 - 11:19:11 MET

Użytkownik "Wojtas" <wkazimierakSPAMYUSUWAMY_at_rp.vline.pl> napisał w
wiadomości news:bpr06l$jp2$1_at_shodan.interia.pl...
> Nie jakies tam freeze, ale pelny "twardy " reset i ladowanie systemu od
> poczatku.
> Czy to problam hard, czy softwarowy, co robic??
> Moze ktos z sieci lokalnej "wywraca" system dla jaj? (jak to poznac?)
> Jakies inne pomysly??
> Wojtas K.

Miałem kilka przypadków że to był problem sprzętowy (uszkodzony przycisk
reset na obudowie) i pod wpływem wibracji wentylatora potrafił się
zresetować... :)
Sprawdź odłączając go do płyty...
Piotr