K7VMM i Geforce 2mx400... Pomozecie? :)

Autor: rodzyneck (rodzyneck_at__wywal_pop.e-wro.pl)
Data: Mon 24 Nov 2003 - 11:10:59 MET

Witam!

Mam problem. Od chyba miesiaca z duzymi przerwami probuje odpalic Geforce'a
2mx na plycie ECSa K7VMM...Wiem ze plyta gorsza niz zla ale na szczescie to
nie moj komp;) Otoz zmienialem juz chyba wszystkie ustawienia w biosie,
resetowalem go, cuda wyprawialem z ta karta, dociskalem, podlaczalem monitor
i do tej i do wbudowanej i nic... Za kazdym razem system uparcie odpala sie
z karty zintegrowanej. Tak jakby Geforce wogole nie istnial. Slyszalem ze to
znany problem ale czy istnieje jakis sposob na obejscie go? Macie moze
jakies pomysly? Pomozcie... :)

pozdrawiam!