Re: epox 8rda+

Autor: dymek (adym_at_tenbit.pl)
Data: Mon 24 Nov 2003 - 10:10:18 MET

> miałem zamiar kupic ta plyte ale sprzedawca w sklepie powiedzial ze z ta
> plyta sa same problemy. Sprzedal kilka i mial co chwile reklamacje. Czy
> rzeczywiscie tak jest czy moge spokojnie zamawiac ta plyte?
> Jezeli nie ta to jaka byscie polecici za ok 400,- na Nforce2??

Jedynie czytalem o problemie z pamieciami, ale on jest spotykany czesto na
plytach z chipsetem na nforce2. Jak dobierzesz odpowiednie pamieci to bedzie
wszytsko ok. Ogolnie plyta bardzo chwalona. Ostatnio nawet sam docenilem
pomysl z umieszczeniem wyswietlacza kodow POST.
Tam na tych plytach jest tylko jedna dziwna rzecz, moze ktos sie z tym
spotkal. Nie widze nigdzie w biosie napiecia 3.3V.

--
Pozdrawiam.
-dymek-