Re: [CZARNA LISTA]?

Autor: lazik_s (spamtrap_s_kizal_at_gazeta.pl)
Data: Mon 24 Nov 2003 - 03:22:21 MET

 Witam wszystkich grupowiczów pl.comp.pecet!!!

Pewnego dnia, a było to w poniedziałek nocą, Wojciech napisałeś na
pl.comp.pecet coś takiego:

> <cut lista złych ludzi>

Zapomniałeś że na dole jak zwykle byli ci dobrzy :)

> Brawo. Inicjatywę popieram :)
> Może umieszczając kogoś na czarnej liście nauczymy go w końcu stotoswać
> się do norm :)

I o to mi właśnie chodzi. Zauważcie, że niejako jestem offline'owym
subskrybentem grupy także nie bardzo jest o godzinie 2:00 na co
odpowiadać. Lista więc służyć ma wyłącznie tym co się najwięcej
udzielają. Dają porady, które skrzętnie czytam! Całość zabiegu jest
prosta:
Lepiej walczyć o przejrzystość, niż czytać cytaty z podpisem lub inne
dziwolongi, które sobie adresat w poście wysyłanym na grupę wymyśli.
Moim zdaniem odpisujący może się wyłącznie zająć fachowością odpowiedzi
i nie będzie go irytował styl postu pytającego. Tak można uchronić nas
przed odpływem tych co rady są najcenniejsze.

> A tak BTW coby nie drażnić niektórych, i pozwolić im
> przefiltrować to, możesz w topicu umieszczać jakieś [CzarnaLista] albo
> coś :)

Nie wiem czy wtedy zdałoby to egzamin. Jak chcą filtrować to i tak po
From: mogą. Także nie widzę sensu. Chociaż dopisek w temacie, czy cały
temat jest do dyskusji. Możecie w sumie zgłaszać swoje propozycje, jeśli
nie na listę to na priv'a.

--
Pozdrowienia,
 lazik_s     mailto:nick_at_poczta.gazeta.pl