Re: Zgrywanie video do kompa

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Mon 24 Nov 2003 - 00:18:28 MET

> Kumpel ma pare kaset, ktore chcialby przerobic na postac cyfrowa. Ma
> Radeona z wejsciem S-VIDEO i magnetowid z EURO złaczem. Rozumiem, ze na
> poczatek trzeba by kupic odpowiednia przejsciowke.
> Jednak co dalej? Jakiego oprogramowania uzyc i jak je skonfigurowac?
> --
> Pozdrowienia
> Rafal "Raph" Grzegorek

Hmmm...To jeszcze podaj jaki komputer bedzie do tego uzywany i jakiej
pojemnosci ma on HDD
Bo zgrac w AVI to zajmuje duuuuuuuuuuuuuzo...a kompresowac od razu w locie
to albo mocna maszyna albo sprzetowa karta do takich rzeczy.
Oprogramowanie?
Sa rozne...z tych drooogich Adobe premiere...pinnacle studio...
z Darmowych Virtual Dub...
Ustawienia...niby co doradzic jesli nie wiemy ani jaki sprzet ani co i
jak.
Poza tym troszke mi sie wydaje ze nie ta grupa..NTG...

--
*** NORBERT ****** norbert.kaminski_at_wp.pl ********* gg:1334053 *
** PIV3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT IC7-MAX3, CHIEFTEC 420W, SBLive 5.1 *