Re: ever eco pro 700

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Sun 23 Nov 2003 - 18:04:05 MET

> Jedno pewne chyba
> jednak nigdy wiecej ever.

Tu sie nie zgodze.
Poprostu kupiles UPSa wersje eco-ekonomiczny ktory jest przystosowany do
zasilania zwyklych komputerkow z max17 cali monitorem i standartowym
zasilaczem max 300W.
Dzis udalo mi sie przetestowac zasilacz EVER 700 tyle ze wersje nie eco
ale chyba to bylo pro. Podlaczony do mojego komputera pokazal
przeciezenie,potem nie, potem znowu.
Zasilacz ten byl uzywany przez znajomego od okolo 2 lat wiec moze nie byc
juz w najleprzej kondycji niemniej jednak mojego sprzetu nie uciagnal jak
trzeba.
Ogolnie wersje eco to byly najslabsze wersje i ze wzgledu na cene dla mas.
Mnie wersje eco odradzil sam konsultant telefoniczny w EVER jak bylem dwa
dni przed zakupem i chcialem sie dowiedziec co i jak.
Ps. Programik wysylam na priva.
Jesli masz w kompie jakies urzadzenia ktore biora prad a nie ma ich
mozliwosci wyszczegolnic w programie EVERowskim to wedle zalezen tegoz
konsultanta daj wiekszy monitor lub dorzuc odpowiednia ilosc HDD i
zawsze..ale to zawsze jako typ komputera podawaj server bo program jest
jeszcze nie dopracowany i tylko wtedy pokazuje odpowiednie wyniki.

--
*** NORBERT ****** norbert.kaminski_at_wp.pl ********* gg:1334053 *
** PIV3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT IC7-MAX3, CHIEFTEC 420W, SBLive 5.1 *