Zwolniony dzwiek

Autor: Robert Tomasik (robert.tomasik_at_gazeta.pl)
Data: Sun 23 Nov 2003 - 21:39:31 MET

Pytałem nuż w tylu miejscach i nikt nie wie. Co mi szkodzi, może ktoś
tutaj coś wymyśli. Google wyrzucają z siebie niezwiązane z tematem strony
albo ja niewłaściwie pytam.

Procesor: GenuineIntel Family 15 Model 1 1.7
Bios: American Megatrends 08/21/02
Pamięć: 256MB
Video: 800x600 in 32-Bit Color, NVIDIA GeForce2 MX/MX 400 Ver. 4.0 (na
płycie)
Płyta - nie wiem, a nie mogę znaleźć faktury :-))

Wszystko OK poza odtwarzaniem dźwięków z plików *.wav oraz dźwięków w
niektórych grach (ja znalazłem w Wolfenstein, mało gram, więc być może i w
innych). Inne dźwięki odtwarza poprawnie (na pewno *.mp3, płyty CD,
dźwięki w filmach DIVIX i DVD, a te tak mniej więcej dwa albo więcej razy
wolniej. Przeszukałem Google, ale nic ciekawego nie znalazłem. Problem
raczej software, albowiem powstał po przeinstalowaniu systemu. Wcześniej
przy tej samej konfiguracji było w porządku. Może ktoś ma jakiś pomysł. Z
góry dziękuję za sugestie.