Re: Outlook Express

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usun.to)
Data: Sun 23 Nov 2003 - 21:21:47 MET

> Witam
> Mam takie pytanko.
> Gdy klikne na outlook express to najpierw sie pokazuje małe okienko z
> programem i otwiera sie 30 sekund!!!
> Dlaczego tak długo?Powinien sie od razu otworzyć

gwarantuję Ci że wbrew temu co mówą przedpiewcy nie ma to związku ani z
plikami .dbx ani z szybkością procesora ani z wirusami.. mam procek
AXP1700+@2600+, WinXP, i żadnych wiruchów i mam to samo obojętnie czy pliki
.dbx są duże czy małe.. to jakaś kicha z OE.. na szczęscie w domu bardzo
zadko korzystam z OE więc dotychczas nie chciało mi się zajmować tym
problemem

PZDR
Shaman