problem z twardzielem

Autor: zasit (zasit_at_wp.pl)
Data: Sun 23 Nov 2003 - 21:18:39 MET

mam nastepujacy problem z dyskiem twardym
miom zdaniem sa na nim uszkodzone boot rekordy bo jak to sprawdzam w
partitiom magicu to nie wszystkie wpisy w boot rekordzie sa poprawne, albo
ich nie ma (porownywalem z innym dyskiem)
kiedy raz wprowadzilem tam dane (przez jakis program ) to nie bylo problemow
, ale problemem bylo to ze nie zgadzaly sie 2 boot rekordy (bo jede byl inny
od drugiego)
i teraz jak mam je ze soba porownac, jak odczytac wartosci z nich, i jak to
wogole naprawic czy sa do tego jakies dobre programy?
zasit_at_wp.pl