Re: MSI K7N2 Delta-L - i problem z pamieciami PC3200

Autor: Totus (sielskip_at_go2.pl)
Data: Sun 23 Nov 2003 - 20:18:09 MET

> Nie mogę teraz wyłączyć kompa i zajrzeć do BIOSU, ale na 99% mam "PCI
> Clock Auto Detect" ustawione na "Enabled", w każdym razie nikt ani nic
> pretensji nie zgłaszał - tzn. ani ja nie pytałem co o tym myśli
> magistrala, ani magistrala, ani dysk mi nie naubliżało.

W takim razie krecic nie umierac :P

> To dla mnie szok - tzn. w błogiej nieświadomości dostałem taki (chyba
> brązowy), który można kręcić.

Hyh no wlasnie serie athlonow z 41 tygodnia juz maja mnozniki
zablokowane. :D

> Przy kupnie całego sprzętu w ogóle nie rozważałem podkręcania, ale
> (pisałem o tym parę wątków wyżej) PC3200 dostałem przez przypadek zamiast
> PC2700 - stąd te moje działania do synchronicznego ustawienia układu
> procesor-pamięć.

Heh a ja po prostu chcialem sobie w blogiej nieswiadomosci kupic
jak najlepsze pamieci i teraz mam problem :D

Oki dzieki jeszcze raz wszystkim a w szegolnosci Tobie wuja.

Pozdrawiam... moze napisze jak mi przetaktowanie wyszlo.

Totus