Re: płyta główna ASUS P4C800 Deluxe

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 23 Nov 2003 - 20:09:33 MET

Użytkownik "Marta S" <ms6_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Co sądzicie o płycie Asus P4C800 Deluxe ?
> Czy lepiej moze wybrać którąś z poniższych:
> - Abit IC7-G
> - Gigabyte GA-8KNXP
> Czy moze proponujecie jeszcze inne?
> Nie mam zamiaru podkręcać procka. Chcę bardzo dobrą, cena do 1200 zł.

Jak ja mialem to bylem z niej zachwycony.....przez niecaly miesiac. Za
tydzien powinienem miec ja znowu (tzn pewnie inny egzemplarz) i wtedy bede
sie z niej dalej cieszyl. A jak znowu padnie to juz nigdy nie kupie Asusa.
Aczkolwiek leciwy P3B-F mial od razu po kupnie uszkodzone AGP, ale jak
dostalem nowy egzamplarz, to przez 4 lata zadncyh problemow. A i teraz
pracuje na zapasowym p3-450 wlasnie w tej plycie, to hdd 80GB i 40GB ladnie
wykryl, dziala stabilnie...tylko wolno cosik :(

pzdr
Zbyszek