Niewidoczny plik - jak go odnaleźć?

Autor: Michał Bondowski (laik_new_at_WYTNIJ.gazeta.pl)
Data: Sun 23 Nov 2003 - 19:55:21 MET

Pomóżcie, proszę !

Utworzyłem plik w MS Wordzie i zapisałem w Sharedokach (do korzystania na
innym komputerze w domowej sieci.) Otwierałem go za każdym razem z menu
Dokumenty z Pulpitu. Następnie otwierałem wiele innych dokumentów zapisanych
bezpośrednio na moim kompie, a nie w Sharedokach. I teraz jest problem. Nie
mogę zupełnie odnaleźć tych plików zapisanych pierwotnie w Sharedokach. Ani
przez wyszukiwarkę, ani w żaden inny sposób. Gdzie one są? Niech ktoś mi
pomoże, bo inaczej będę musiał od nowa wykonać pracę, którą robiłem przez
całą noc.

Dzięki
Michał