HP710c + kolor

Autor: bartosz skowron (xterrorx_at_WYWAL-TO.o2.pl)
Data: Sun 23 Nov 2003 - 15:33:53 MET

Cześć,

tusz mi padł w drukarce. Ot. Nic nowego. Przynajmniej tak mi się
wydawało...kupiłem atrament - napełniłem. Wogóle nie pomogło! Kupiłem na
giełdzie tusz. Druk poszedł, ale wygląda tak jakby był tylko kolor
czerwony. Jakoś to dziwnie wygląda. Gdzie mogę szukać winy? Fakt, że ten
tusz nie był oryginalny, ale czy warto teraz kupować oryginalny tusz,
aby sprawdzić drukarke? Troche to zaczyna drogo wychodzić i lepiej kupić
jakąś nową drukarkę poprostu niż tusze co chwile. Ma ktoś jakiś pomysł?
Obawiam się troche, że to wina samej drukarki, ale nei wiem jak to
sprawdzić.

--
:: [ Skfarek ] :: [ GG #5863008 ] ::
:: [       xterrorx_at_o2.pl       ] ::